Jag kärlekar dig

För en tid sedan blev jag bestulen på min cykel. Cykeln jag var som ett med, den finaste av cyklar som alla lovordade, den som till och med fått bud. Denna cykel skulle alltså få mig att gå med vinst eftersom denna prima cykel givits till mig som en gåva. Men jag skulle aldrig sälja, för den var min. En ny cykel kan vinnas genom att använda mina kunskaper inom iTunes. Den äldre generationen skriker efter min hjälp och som lön en cykel, fast bara möjligen. En cykel kan också komma i min ägo genom att gå till cykelhandlaren och köpa en, men detta är inget alternativ. Att ha en cykel på lån kan också fungera, för tillfället är det verklighet. Men ack, inget är som att ha en egen cykel. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, men ljuset i tunneln har ännu inte försvunnit.

El Giganten flyttar in på tågstationen, jag köper länskort för juli/augusti och Dogge jag får cykeln på köpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0